presentació
tràmits
enviaments
formularis
Documentació
LLICÈNCIA URBANÍSTICA I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Tràmits necessaris o altra documentació:
La documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de llicència urbanística és la que s’assenyala en la taula que estableix l’OMobres per a llicència urbanística o per comunicació prèvia, però, heu de tenir en compte que en funció del tipus d’obra a realitzar o de l’emplaçament concret, la normativa sectorial pot establir la necessitat d’adjuntar altra documentació específica o bé de fer algun tràmit previ davant l’Ajuntament o alguna altra administració.
Els més habituals son:
a) Sol·licitud o documentació per tramitar l’informe previ en matèria d’incendis.
b) Documentació relativa a la protecció del patrimoni cultural.
c) Documentació relativa a la legislació urbanística.
d) Altres:
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d’una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Certificat d’antiguitat i legalitat
- Certificat de qualificació urbanística
- Comunicació d’inici i modificació substancial d’activitat en un establiment amb certificat tècnic
- Comunicació d’inici i modificació substancial d’activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Comunicació d’obres excloses de llicència
- Comunicació de canvi de titularitat d’activitats
- Còpia de plànols topogràfics, urbanístics i parcel·laris
- Denúncia de disciplina urbanística
- Denúncia per l’incompliment de la disciplina ambiental
- Llicència ambiental (Annex II)
- Llicència de primera ocupació
- Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d’activitats
Tràmits Finestreta Única Empresarial (FUE) municipals
Formularis electrònics:
- Model de sol·licitud de llicència urbanística
- Model de sol·licitud de comunicació prèvia
- Declaració responsable del promotor
- Declaració responsable del tècnic
- Declaració responsable de gestió de residus
- Nomenament representant
.
Acrònims utilitzats:
TRLUC: Text refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost).
OMobres: Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció administrativa municipal sobre l’ús del sòl i edificació: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies.
ICIO: Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.
PEM: Pressupost d’execució material.
Preguntes Freqüents
1. Com contacto amb ajuntament?
Per telèfon 973 48 17 00 per correu electrònic ajuntament@oden.cat o mitjançant una instància genèrica
2. On puc trobar els documents per fer els tràmits?
A aquesta pàgina trobareu la majoria d’enllaços per fer tota la tramitació i a la seu-e de l’Ajuntament trobareu tots els documents per fer tota mena de tràmits, des d’una instància genèrica, la domiciliació de tributs, un volant d’empadronament o una comunicació prèvia d’obres, etc.
3. Com presento la llicència i tota la documentació que em demanen?
A través de la seu-e,
Ompliu el formulari de llicència o el de comunicació prèvia i el formulari de declaració responsabla, hi adjunteu tots els documents requerits i ho envieu.
D’aquesta manera, l’entrada ja queda registrada.
4. Un cop entrada la llicència, quan puc començar les obres?
…
5. Quin termini te l’ajuntament per resoldre?
…